قهرمان کوچولو

پیش کردن

1390/11/11 13:55
515 بازدید
اشتراک گذاری

کیف در قالب کلاه فارغ التحصیلی از دانشگاه

می ترسم آنچه که در این دوران اتفاق میافتد را فراموش کنم. پس در مورد اتفاقات شیرین امروز می گویم و گاهگاهی گریزی به گذشته می زنم.

شنتیا اکنون حدود دو سال و نیم دارد. خیلی شیطون و در عین حال مهربون. اما گاهی هم دندوناشو روی ما امتحان می کنه که ببینه هنوز تیزن یا نه!

مدتی پیش درب آپارتمان باز بود و باباش بیرون در داشت کفشاشو تمیز می کرد. من هم که مشغول شستن ظرفها بودم از شنتیا خواستم درب رو پیش کنه(یعنی نه کاملا بسته و نه باز). بعد چند ثانیه دیدیم رفته جلوی درب و هی میگه پیش!پیش!...خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادین
27 آذر 90 13:25
سلام عزیزم. پسر نازی دارید.خدا حفظش کنه. اگه مایل به تبادل لینک بودید.خبرم کنید.
جغله كوچولو
27 آذر 90 14:48
جغله: سلام ممنونم كه به وبلاگ من تشريف آوردين ...پنجره هاي وبلاگ رو در قسمت كد هاش بايد جابجا كنيد ولي نكنيد بهتره چون راستشو بخواين فكر كنم ني ني وبلاگ سيستمش مشكل داره چون يدفعه 150 تا نظر دوستان من خود بخود صفر شد.
جغله کوچولو
1 دی 90 0:45
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو توی وبلاگم بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
جغله کوچولو
3 دی 90 20:51
سلام . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...